Piegāde, apmaksa un preču atgriešana
Piegāde
Piegādes saskaņošana notiek brīdī, kad Sormeks pārdošanas speciālists sazinās ar klientu saskaņā ar pasūtījuma pieprasījumu. Mūsu preces lielākoties ir smagas, aizņem daudz vietas un tiek piegādātas vairumā, tapēc vēlamies katrau piegādes situāciju risināt individuāli.
Apmaksa
Pirkuma apmaksa tiek veikta pēc tam, kad Sormeks pārdošanas speciālists sazinās ar klientu un piedāvā apmaksas iespējas, visbiežāk izrakstot rēķinu. Pircējam maksājums jāveic ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā pēc rēķina saņemšanas. Ja tas netiek izdarīts, tiek nosūtīts atgādinājums. Ja maksājums netiek veikts 5 darba dienu laikā pēc atgādinājuma, pasūtījums var tikt atcelts.
Preču atgriešana
Pircējam (fiziskai personai) ir tiesības atteikties no preces 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas, paziņojot par to klientu servisam. Precei jābūt neatvērtā, oriģinālajā iepakojumā un bez bojājumiem. Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad prece ir bojāta vai neatbilst līgumam.
Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece ir izmantota neatbilstoši. Nauda tiek atmaksāta 30 dienu laikā pēc preces saņemšanas.
Ja prece ir bojāta vai neatbilst līgumam, par to jāinformē klientu serviss, pievienojot fotogrāfiju. Bojātās preces tiek atgrieztas pārdevējam pa pastu vai noliktavā.
Lai pieteiktu preces atgriešanu un saņemtu atgriešanas norādes, sazinies ar mums zvanot +371 28690088, caur e-pastu sormeks@gmail.com vai caur mūsu kontaktformu https://sormeks.lv/kontakti